
با سیستم سنتر مایکروسافت (System Center) چه کارهایی می توان انجام داد؟
یکی از برجسته ترین ابزار ها و مجموعه نرم افزار های مدیریتی و مانیتورینگ در سازمان ها Microsoft System Center می باشد و باعث می شود تا بهبودی اساسی در واحد های فناوری اطلاعات ایجاد شود. با استفاده از سیستم سنتر مایکروسافت می توان زیر ساخت های مدیریتی یک سازمان را دگرگون کرد به طوری که تمامی فعالیت های واحد IT سازمانی دیگر به صورت دستی و انسانی انجام نشده و همه چیز در قالب مدیریت نرم افزاری انجام خواهد شد. این موضوع باعث کاهش هزینه ها در استخدام نیروی انسانی گردیده و می توان به کمک مجموعه نرم افزار های مدیریتی System Center هزینه های نگهداری کارشناس انسانی شبکه را صرف بهبود زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری کرد و بسیاری از کارها را با سیستم سنتر در درون سازمان پیاده سازی نمود.
توزیع هرگونه سیستم عامل و نرم افزار سطح Server/Client و Upgrade/Downgrade نرم افزار ها
مانیتورینگ تمامی رفتار های شبکه در سطح لایه ها
مدیریت مصرف برق تجهیزات شبکه
سامانه پشتیبانی گیری داده ای
مدیریت از راه دور تمامی بستر های سازمانی
تولید Remote Profile برای دسترسی به منابع درون سازمانی
System Center و ارتباط ان با Microsoft SQL Server می تواند با نگهداری تمام منابع در یک پایگاه داده توانایی آرشیو کردن و نگهداری گزارشات حساس سازمان را در اختیار کارشناسان قرار می دهد و قابلیت SSRS نامیده می شود تا فرایند مدیریت درون سازمانی کاملا یکپارچه گردد.
معرفی نسخه های قابل دریافت سیستم سنتر 2012 از شرکت رایان نت
این محصول یک راه کار بسیار قدرتمند برای مدیریت مراکز داده مجازی و نیز زیرساختهای فیزیکی میباشد که جهت مدیریت و پیکربندی منابع سرور، شبکه و ذخیرهسازها در جهت ایجاد و استقرار ماشینهای مجازی و خدمات به ابرهای خصوصی تولید شده است. با استفاده از این محصول امکان افزایش میزان بهره وری سرورهای سازمان فراهم گردیده که این امر باعث بهینهسازی نحوه استفاده از سخت افزارها در چارچوبهای کاری گوناگون می شود.
این نرم افزار علاوه بر موارد مذکور، قابلیتهایی نظیر برنامهریزی، توسعه، مدیریت و بهینهسازی زیرساختهای مجازی را نیز شامل میشود. همچنین میتوان به منظور حداکثرسازی منابع دیتاسنتر و نیز افزایش سرعت پاسخگویی به مشکلات سرویسهای فناوری اطلاعات سازمان با استفاده از تکنولوژیهای موجود استفاده نمود.
مهمترین وظایف آن مدیریت تنظیمات، مدیریت منابع سخت افزاری و نرم افزاری و توزیع بستههای امنیتی به روی کلاینتها میباشد. این محصول به عنوان بهترین سیستم به منظور مدیریت و همچنین گسترش و بروزرسانی سرورها و کلاینتها در محیط فیزیکی و مجازی میباشد. به عبارت دیگر گستره کاربردی این محصول از حوزه دسکتاپها شروع شده و تا مراکز داده را شامل میشود. Configuration Manger از طریق مجموعه ابزارهای مدیریتی که در اختیار مدیران شبکه قرار میدهد، باعث افزایش سرعت و دقت و همچنین کاهش بار مدیریتی میشود.
این محصول اطلاعات را در یک سرور پایگاه داده SQL مایکروسافت جمعآوری میکند که میتوان گزارشهای مختلفی از بستر IT سازمان به دست آورد. این سیستم محدوده وسیعی از محصولات مایکروسافت اعم از سیستم عاملهای سرور و کلاینت و همچنین موبایل را پشتیبانی مینماید.
در یک سازمان معمولاً سخت افزارها و نرم افزارهای گوناگونی از تولیدکنندگان مختلف وجود دارد که این امر، کار را برای مانیتورینگ و مدیریت آنها بسیار دشوار و پیچیده میسازد. بهترین راه حل موجود برای حل این مشکل استفاده از این محصول میباشد. این محصول یک زیرساخت مانیتورینگ قابل انعطاف و مقرون به صرفه را جهت اطمینان از عملکرد قابل پیش بینی و در دسترس بودن برنامههای کاربردی حیاتی و نظارت جامع بر مراکز داده و ابرهای خصوصی و عمومی، فراهم مینماید.
این محصول نمونه کاملی از یک نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان از سیستمها و بازگردانی اطلاعات در مواقع بروز حادثه (Disaster Recovery) برای محصولات مایکروسافت است. این محصول سطح یکپارچهای از حفاظت دادهای را برای سرورهای ویندوزی مانندSQL Server ،Exchange ،SharePoint، Virtualization، فایل سرورها و غیره فراهم میآورد.
این نرم افزار امکان به کارگیری دیسک، Tape ،SAN ،NAS و ذخیره سازی مبتنی بر Cloud را به شکلی ساده و کاملاً کاربردی به منظور ایجاد راهکارهای پشتیبانگیری و بازیابی از محیطهای مایکروسافتی برای مدیران شبکه فراهم میکند و کاربران سیستمهای ویندوزی میتوانند به صورت کاملاً مطمئن و با هزینه پایین از این نرم افزار برای حفاظت از دادههای خود استفاده نمایند.
این محصول یک رویکرد یکپارچه جهت مدیریت سرویس برای پاسخ گویی به انتظارات کسب و کار و خدمات IT به سازمان فراهم میکند. اساساً این برنامه جهت رفع مشکل، رخداد، کنترل تغییرات و مدیریت چرخه عمر داراییها در بستر IT سازمان طراحی شده است. این نرم افزار به کاربران از طریق یک پایگاه دانش کمک میکند که راحتتر بتوانند کارهای خود را به انجام برسانند. پشتیبانی از پروسههای کاری، دنبال کردن وظایف و ارائه Self Service Portal از دیگر توانمندیهای این نرم افزار است.
این نرم افزار از طریق پلتفرم منحصر به فرد خود توانایی یکپارچهسازی و هماهنگ نمودن دانش، فرآیندها و فعالیتها را در کل مجموعه Microsoft System Center ایجاد مینماید که در نتیجه آن هزینهها کاهش یافته، مدت زمان بازیابی خطاها کم شده و کیفیت فعالیتهای IT افزایش مییابد.

معایب استفاده از نسخه های کرک شده نرم افزار های مایکروسافت
برخی از مشتریان این مجموعه :










لایسنس System center 2016,لایسنس اوزیجینال System center 2016,لایسنس اصلی System center 2016,لایسنس System center 2016 اورجینال, لایسنس سیستم سنتر 2016,لایسنس اوزیجینال سیستم سنتر 2016,لایسنس اصلی سیستم سنتر 2016,لایسنس سیستم سنتر 2016 اورجینال, لایسنس System center 2012,لایسنس اوزیجینال System center 2012,لایسنس اصلی System center 2012,لایسنس System center 2012 اورجینال, 2012,لایسنس اوزیجینال سیستم سنتر 2012,لایسنس اصلی سیستم سنتر 2012,لایسنس سیستم سنتر 2012 اورجینال,لایسنس سیستم سنتر 2012